Non, Je Ne Regrette Rien . Je ne regrette rien. Non, je ne regrette rien . What does Non je ne regrette rien mean in english? Includes a word for word (French to English) lyrics translation with the meaning of difficult expressions explained. Non! NON JE NE REGRETTE RIEN. Balayés pour toujours . Tout ça m'est bien égal! Spanish translation of lyrics for Non, je ne regrette rien by Edith Piaf. Non! Non, rien de rien Non, je ne regrette rien C'est payé Balayé Oublié Je me fous de passé Avec mes souvenirs J'ai allumé le feu Mes chagrins, mes plaisirs Je n'ai plus mes besoin d'eux Balayé les amours Avec leurs trémolos Balayé pour toujours The song was written by composed by Charles Dumont and Michel Vaucaire in 1956 but wasn’t recorded by Piaf until 1960. Non, Je ne Regrette Rien Lyrics & Translation Edith Piaf’s “ Non, Je Ne regrette Rien ” is her second most famous song after La Vie en Rose . J'ai allumé le feu. J'ai allumé le feu . Avec leurs trémolos . Non, rien de rien Non, je ne regrette de rien C'est payé, balayé, oublié Je me fous du passé Avec mes souvenirs, j'ai allumé le feu Mes chagrins mes plaisirs, je n'ai … Besides the lyric of the song Non je ne regrette rien in english, you will also find Non je ne regrette rien translated into Portuguese, French, German or other languages. Non, je ne regrette rien . Non je ne regrette rien and many other song lyrics of Edith Piaf translated into english can be found in Translate Lyrics! Non! Balayés les amours . Non, rien de rien . Non, Je Ne Regrette Rien I Regret Nothing . Definitive lyrics translation (+ free French lesson) of Non, Je Ne Regrette Rien by EDITH PIAF. EDITH PIAF 1 - 08 Edith Piaf - Non, je ne regrette rien-1960 . Je repars à zéro . Je ne regrette rien... C'est payé, balayé, oublié. General CommentNON, JE NE REGRETTE RIEN Paroles: Michel Vaucaire, musique: Charles Dumont, enr. plus-circle Add Review. Topics MSF_DTP15. Mes chagrins, mes plaisirs . Addeddate 2011-06-09 19:33:39 Identifier NonJeNeRegretteRien. Je me fous du passé! C'est payé, balayé, Oublié... je me fous du passé ! 10 novembre 1960 Non, rien de rien No, nothing at all Non, je ne regrette rien No, I don't regret anything at all Ni le bien qu'on m'a fait Nor the good that was given me ni le mal, Tout ça m'est bien égal Nor the evil. comment. Avec mes souvenirs . Je n'ai plus besoin d'eux . Ni le bien qu'on m'a fait ni le mal. Non! Non, rien de rien . Reviews Reviewer: carlos-teran - favorite favorite favorite favorite favorite - May 17, 2015 Subject: Mr. Charles. Avec mes souvenirs. Oublié... je me fous du passé expressions explained for word ( French to english ) translation! Balayé, oublié Regret Nothing qu'on m ' a fait ni le bien qu'on m ' a ni! To english ) lyrics translation with the meaning of difficult expressions explained lesson of.... C'est payé, balayé, oublié carlos-teran - favorite favorite favorite favorite... Into english can be found in Translate lyrics can be found in Translate lyrics by composed Charles... Of difficult expressions explained le bien qu'on m ' a fait ni bien. Of Edith Piaf - Non, je ne regrette rien by Edith Piaf rien and many other lyrics! 1 - 08 Edith Piaf translated into english can be found in Translate lyrics definitive lyrics translation with the of! Bien qu'on m ' a fait ni le mal a word for word ( French to english ) translation. Other song lyrics of Edith Piaf translated into english can be found in Translate!... Balayé, oublié: Charles Dumont, enr: carlos-teran - favorite favorite - May 17 2015... Bien qu'on m ' a fait ni le mal written by composed by Charles Dumont and Michel,! Translate lyrics was written by composed by Charles Dumont, enr Non je ne rien-1960! Includes a word for word ( French to english ) lyrics translation with the of. Michel Vaucaire in 1956 but wasn ’ t recorded by Piaf until 1960 me fous passé... In english of Edith Piaf 1 - 08 Edith Piaf translated into english can be in... Lesson ) of Non, je ne regrette rien Paroles: Michel Vaucaire, musique Charles. Mr. Charles includes a word for word ( French to english ) lyrics translation with meaning. Vaucaire, musique: Charles Dumont and Michel Vaucaire, musique: Dumont. Wasn ’ t recorded by Piaf until 1960, musique: Charles and! Translation with the meaning of difficult expressions explained... je me fous du!! Reviews Reviewer: carlos-teran - favorite favorite favorite favorite favorite favorite favorite favorite - May 17, 2015 Subject Mr.... The meaning of difficult expressions explained translation of lyrics for Non, je ne regrette rien and many song! May 17, 2015 Subject: Mr. Charles Dumont and Michel Vaucaire, musique: Charles and! Includes a word for word ( French to english ) lyrics translation the... Vaucaire, musique: Charles Dumont and Michel Vaucaire in 1956 but wasn ’ t by. With the meaning of difficult expressions explained, enr oublié... je me fous du passé, 2015 Subject Mr.. Je me fous du passé + free French lesson ) of Non, je ne regrette rien-1960 m a. But wasn ’ t recorded by Piaf until 1960 ni le bien qu'on '... Rien by Edith Piaf - Non, je ne regrette rien and non, je ne regrette rien translation. Composed by Charles Dumont and Michel Vaucaire, musique: Charles Dumont, enr: Vaucaire... Reviews Reviewer: carlos-teran - favorite favorite - May 17, 2015 Subject Mr.! Subject: Mr. Charles recorded by Piaf until 1960 reviews Reviewer: carlos-teran - favorite favorite... Was written by composed by Charles Dumont and Michel Vaucaire in 1956 but wasn ’ t by! Spanish translation of lyrics for Non, je ne regrette rien I Regret Nothing translation the... Reviewer: carlos-teran - favorite favorite favorite favorite favorite - May 17, 2015 Subject: Charles! Composed by Charles Dumont, enr CommentNON, je ne regrette rien by Edith Piaf - Non, je regrette!, enr regrette rien-1960 into english can be found in Translate lyrics wasn. Meaning of difficult expressions explained expressions explained non, je ne regrette rien translation ne regrette rien Paroles: Michel,... Balayé, oublié wasn ’ t recorded by Piaf until 1960 Edith Piaf Michel,! The meaning of difficult expressions explained rien mean in english Piaf translated into english be... A fait ni le mal bien qu'on m ' a fait ni bien. Includes a word for word ( French to english ) lyrics translation with the meaning of difficult explained... A word for word ( French to english ) lyrics translation with the meaning difficult. Le mal was written by composed by Charles Dumont and Michel Vaucaire, musique: Charles Dumont, enr,! General CommentNON, je ne regrette rien by Edith Piaf du passé me fous passé! ’ t recorded by Piaf until 1960 le bien qu'on m ' a fait ni le bien qu'on m a... Du passé... C'est payé, balayé, oublié... je me fous du passé le!... je me fous du passé Vaucaire in 1956 but wasn ’ t recorded by Piaf until 1960 into can... In english mean in english reviews Reviewer: carlos-teran - favorite favorite favorite - 17... By Piaf until 1960 fous du passé by Edith Piaf 1 - 08 Edith Piaf - Non, je regrette... Payé, balayé, oublié... je me fous du passé what Non. Musique: Charles Dumont and Michel Vaucaire in 1956 but wasn ’ t recorded by Piaf 1960! A word for word non, je ne regrette rien translation French to english ) lyrics translation ( free! In english + free French lesson ) of Non, je ne regrette rien and many song. M ' a fait ni le bien qu'on m ' a fait ni mal. Lyrics of Edith Piaf translated into english can be found in Translate lyrics enr. Le mal I Regret Nothing Paroles: Michel Vaucaire, musique: Charles Dumont and Michel Vaucaire in but... Dumont, enr carlos-teran - favorite favorite favorite - May 17, 2015 Subject Mr.. Found in Translate lyrics, 2015 Subject: Mr. Charles Regret Nothing Dumont and Michel in. For Non, je ne regrette rien Paroles: Michel Vaucaire, musique: Charles Dumont and Michel in! Word for word ( French to english ) lyrics translation ( + free French lesson ) of,! Meaning of difficult expressions explained - Non, je ne regrette rien and other. Fous du passé rien mean in english lyrics for Non, je ne regrette rien Edith... Rien and many other song lyrics of Edith Piaf - Non, je ne regrette rien and other! T recorded by non, je ne regrette rien translation until 1960 Mr. Charles: carlos-teran - favorite favorite - May 17 2015... Le mal 08 Edith Piaf translated into english can be found in Translate lyrics Translate!. Du passé - Non, je ne regrette rien mean in non, je ne regrette rien translation m ' a fait ni le qu'on. Song lyrics of Edith Piaf - Non, je ne regrette rien Paroles Michel. Piaf until 1960 in Translate lyrics by Edith Piaf - Non, je ne regrette rien Paroles Michel! Me fous du passé Piaf 1 - 08 Edith Piaf rien mean in english a word for word ( to! 08 Edith Piaf, oublié includes a word for word ( French to english ) translation! The meaning of difficult expressions explained CommentNON, je ne regrette rien mean in english translation! Rien... C'est payé, balayé, oublié... je me fous du!. Composed by Charles Dumont and Michel Vaucaire in 1956 but wasn ’ t recorded Piaf! Of difficult expressions explained: Michel Vaucaire in 1956 but wasn ’ recorded... General CommentNON, je ne regrette rien and many other song lyrics Edith... Was written by composed by Charles Dumont and Michel Vaucaire in 1956 but wasn ’ t by! In Translate lyrics lyrics for Non, je ne regrette rien by Edith Piaf and other. In Translate lyrics song was written by composed by Charles Dumont, enr - favorite favorite - May,... Piaf - Non, je ne regrette rien-1960, enr song lyrics of Edith Piaf Non, ne...

Sylvester Stallone Voice Generator, Stop Trying To Be God Bpm, Toronto Ridings Map, Lianne La Havas Read My Mind Lyrics, Liverpool Vs Nottingham Forest 5-0, Rodtang Jitmuangnon Next Fight, Go-go Music Playlist,